Saturday, May 30, 2009

Grahami illusioon

Andke rahvale tsirkust ja leiba ja Billy Graham andis seda. Tasuta, sest SMS laenudest piinatud inimesed ei olekski piletit osta jõudnud.
Olen huvipärast vahel jälginud ühe teise talk-religious-stand-up-self-made-comic-show mehe Joel Osteeni tegemisi Life TV-s, päris geniaalne peab ütlema, hoopis teine tase, Graham ja Vain on nende vendadega võrreldes täielikud kokutajad. Ma ei mäleta kahjuks hetkel ühe teise "usumehe", endise vangi ja vägistaja nime, kes ka tervetele linnahallidele usumöla ajas, pärast selgus, et ta oli taaskord kedagi vägistanud aga noh...juhtub ka Vatikanis. Veel toredam on, et Graham levitab Eesti kohta täielikku laimu, just nagu teine vene agent Amnesty. Head teed neile põrgusse minemisel!

1 comment:

  1. Sain minagi kutse sellele kontserdile. Kutse pühitseti minu jaoks spetsiaalselt mingite pühilaste poolt. Tähelepanu väärib see, et tehti seda saunalaval (ise ei olnud seal juures ja mind nad ka ei teadnud tegelikult). Kontserdile ma ei jõudnud ma sellegipoolest.

    ReplyDelete